Returns policy
1) Product Changes
The customer has the right to request the replacement of his product with another product of equal or greater value, within 14 days from the date of receipt in its original condition, with all its supplied accessories, in its packaging in perfect condition, accompanied by all legal forms.
The company reserves the right to refuse to replace the product if the customer does not meet the above conditions.
The costs of returning the products are the sole responsibility of the customer. If the customer chooses a product with a higher value than the original order, he/she must pay the difference to the company by cash on delivery. The shipment of the replacement order is made once the company receives the original product and the quality control is completed.
The replacement request must be stated in writing via the return form or electronically, at the email address [email protected], with the company sending confirmation & approval of the request.
2) Right of withdrawal – return of non-defective products
According to the Greek Law 2251/1994, the consumer has the right to withdraw within 14 calendar days from the delivery of the products.
a. The consumer must return the product in its original condition, with all its supplied accessories, in its packaging in perfect condition, accompanied by all the legal forms within the agreed time limit.
b. The return request must be made in writing via the return form or electronically, at the email address [email protected], with the company sending a confirmation of receipt & approval of the request.
c. Upon approval, the company will refund the amount payable within 14 days of product delivery.
d. Shipping costs will not be refunded.
e. In case of payment by credit/debit card, the refund will be made interchangeably to the same card. In case of cash on delivery, the refund is made by bank transfer to the account declared by the customer.
f. The consumer is responsible not to use the product beyond what is necessary to evaluate its characteristics and operation. The evaluation should be based on the information provided on the outer packaging and on the company’s website. Upon opening the packaging or use of the products, the return will not be accepted.
g. In case of return of damaged or incomplete products, the company may request compensation from the customer.
h. The costs of returning the products are borne exclusively by the customer.
Need help?
Contact us at [email protected] for questions related to refunds and returns.
Πολιτική επιστροφών:
1) Aλλαγές Προϊόντων
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος του με άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής στην αρχική του κατάσταση, με όλα τα παρεχόμενα εξαρτήματά του, στη συσκευασία του σε άριστη κατάσταση, συνοδευόμενο από όλα τα νόμιμα έντυπα.
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αντικατάσταση του προϊόντος εάν ο πελάτης δεν πληροί τις παραπάνω προυποθέσεις.
Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει ένα προϊόν με υψηλότερη αξία από αυτήν της αρχικής παραγγελίας του, πρέπει να καταβάλει τη διαφορά στην εταιρεία με αντικαταβολή. Η αποστολή της παραγγελίας αντικατάστασης γίνεται εφόσον το αρχικό προιόν παραληφθεί από την εταιρεία και ολοκληρωθεί ο ποιοτικός έλεγχός του.
Το αίτημα για αντικατάσταση πρέπει να δηλώνεται γραπτώς μέσω του εντύπου επιστροφής ή ηλεκτρονικά, στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected], με την εταιρεία να αποστέλλει επιβεβαίωση & έγκριση του αιτήματος.
2) Δικαίωμα υπαναχώρησης- επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων
Σύμφωνα με τον Νόμο 2251/1994, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση των προϊόντων. Η ανάκληση της εμπορικής σύμβασης μεταξύ πελάτη και εταιρείας πρέπει να πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
α.ο καταναλωτής πρέπει να το επιστρέψει το προιόν στην αρχική του κατάσταση, με όλα τα παρεχόμενα εξαρτήματά του, στη συσκευασία του σε άριστη κατάσταση, συνοδευόμενο από όλα τα νόμιμα έντυπα εντός του χρονικού συμφωνηθέντος διαστήματος.
β.Το αίτημα για επιστροφή πρέπει να γίνει γραπτώς μέσω του εντύπου επιστροφής ή ηλεκτρονικά, στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected], με την εταιρεία να αποστέλλει επιβεβαίωση παραλαβής & έγκρισης του αιτήματος.
γ.Μετά την έγκριση, η εταιρεία θα επιστρέψει το πληρωτέο ποσό εντός 14 ημερών από την παράδοση του προϊόντος.
δ.Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής.
ε.Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική/ χρεωστική κάρτα, η επιστροφή γίνεται διατραπεζικά στην ίδια κάρτα. Σε περίπτωση αντικαταβολής, η επιστροφή γίνεται με τραπεζικό έμβασμα στον λογαριασμό που θα δηλωθεί από τον πελάτη.
στ.Ο καταναλωτής ευθύνεται να μην χρησιμοποιήσει το προϊόν πέρα από ό,τι είναι απαραίτητο για να αξιολογήσει τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Η αξιολόγηση θα πρέπει να βασίζεται στις πληροφορίες που παρέχονται στην εξωτερική συσκευασία και από την ιστοσελίδα της εταιρείας. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή χρήσης των προϊόντων, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.
ζ.Σε περίπτωση επιστροφής κατεστραμμένων ή ελλιπών προϊόντων, η εταιρεία μπορεί να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη.
η. Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.